Sąd Rejonowy w Siedlcach

https://www.siedlce.sr.gov.pl/ssr/obsluga-interesanta/wirtualny-agent-biura-obslugi/9663,Wirtualny-Agent-Biura-Obslugi-Interesantow.html
20.04.2024, 15:27

Wirtualny Agent Biura Obsługi Interesantów jest interaktywnym narzędziem, służącym do przekazywania podstawowych informacji o statusie sprawy prowadzonej w Sądzie. Agent jest dostępny na infolini sądu całą dobę w ciągu całego tygodnia – także w dni wolne od pracy. Jest w stanie przekazać informacje takie jak:

  • czy sprawa jest dalej w toku

  • data zakończenia sprawy

  • o wydaniu orzeczenia

  • o wpłyniętej apelacji

Poszczególne kroki potrzebne do obsługi Agenta są opatrzone instrukcją głosową w ramach infolinii. Dla wygody oraz szczegółego omówienia działania tego narzędzia przedstawiamy poniższą instrukcję.

Aby uzyskać informacje w ramach Wirtualnego Agenta, należy wprowadzić sygnaturę sprawy wg poniższego schematu:

PRZYKŁAD: Sygnatura sprawy V GCo 2483/2018

 opcja „5” na klawiaturze telefonu - V Wydział V Gospodarczy

opcja „4” na klawiaturze telefonu - repertorium pozycja nr 4 (GCo) V Wydziału Gospodarczego

opcja „2” na klawiaturze telefonu - pierwsza cyfra numeru sprawy

opcja „4” na klawiaturze telefonu - druga cyfra numeru sprawy

opcja „8” na klawiaturze telefonu - trzecia cyfra numeru sprawy

opcja „3” na klawiaturze telefonu - czwarta cyfra numeru sprawy

opcja „#” na klawiaturze telefonu - zatwierdzenie

opcja „2” na klawiaturze telefonu - pierwsza cyfra roku sprawy

opcja „0” na klawiaturze telefonu - druga cyfra roku sprawy

opcja „1” na klawiaturze telefonu - trzecia cyfra roku sprawy

opcja „8” na klawiaturze telefonu - czwarta cyfra roku sprawy

opcja „#” na klawiaturze telefonu - zatwierdzenie

 

Krok 1. Numer wydziału

W pierwszej kolejności należy podać numer wydziału oznaczony numerem w notacji rzymskiej oraz wpisać go w notacji arabskiej na podstawie poniższego układu:

WYDZIAŁY:

1 Wydział I Cywilny

2 Wydział II Karny

3 Wydział III Rodzinny i Nieletnich

4 Wydział IV Pracy i Ubezpieczeń Społecznych

5 Wydział V Gospodarczy

6 Wydział VI Karny Wykonawczy   

                                                

Krok 2. Numer repertorium

Następnie należy wprowadzić numer repertorium na podstawie informacji głosowej odsłuchanej w trakcie połączenia lub na podstawie poniższych układów. Należy zaznaczyć, że numeracja oraz zestaw repertoriów dla każdego wydziału może się różnić ze względu na ich specyfikę oraz organizację:

Wydział I Cywilny:

1 Repertorium C

2 Repertorium Cps

3 Repertorium Co

4 Repertorium N

4 Repertorium Ns

6 Repertorium Nc

Wydział II Karny:

1 Repertorium K

2 Repertorium Kp

3 Repertorium Ko

4 Repertorium W

Wydział III Rodzinny i Nieletnich:

1 Repertorium RC

2 Repertorium RNs

3 Repertorium Nsm

4 Repertorium RCo

5 Repertorium RCps

6 Repertorium Nmo

7 Repertorium Nkd

8 Repertorium Opm

9 Repertorium Nw

10 Repertorium Op

11 Repertorium Alk

Wydział IV Pracy i Ubezpieczeń Społecznych:

1 Repertorium P

2 Repertorium Po

3 Repertorium Np

4 Repertorium U

5 Repertorium Uo

Wydział V Gospodarczy:

1 Repertorium GC

2 Repertorium GNc

3 Repertorium GNs

4 Repertorium GCo

5 Repertorium GCps

Krok 3. Numer sprawy

Kolejnym krokiem jest wpisanie numeru sprawy, znajdującego się po literowym oznaczeniu repertorium oraz przed znakiem ukośnika „/”. Numer sprawy może zawierać dowolną ilość cyfr, przez co proces wpisywania tego numeru należy zatwierdzić za pomocą klawisza krzyżyka „#” na klawiaturze telefonu.

Krok 4. Rok sprawy

Ostatnim krokiem potrzebnym do uzyskania statusu jest wprowadzenie roku sprawy znajdujący się w sygnaturze po znaku ukośnika „/”. W ramach Wirtualnego Agenta należy wpisać pełną, czterocyfrową reprezentację roku po czym zatwierdzić ją znakiem krzyżyka „#” na klawiaturze telefonu.

Odsłuchanie statusu sprawy

Po poprawnym wpisaniu wszystkich danych Agent odtworzy stosowny komunikat dotyczący statusu sprawy. Po zakończeniu działania Agenta jest możliwość ponownego odsłuchania statusu (opcja „1” na klawiaturze telefonu), wpisania nowej sygnatury (opcja „2” na klawiaturze telefonu) lub powrót do głównego menu infolinii (opcja „3” na klawiaturze telefonu).

 

opcja „1” na klawiaturze telefonu - informacje o stanie sprawy

opcja „2” na klawiaturze telefonu - informacje o sprawach wieczystoksięgowych

opcja „3” na klawiaturze telefonu - połączenie z Biurem Obsługi Interesanta

 

Metadane

Data publikacji : 19.03.2019
Data modyfikacji : 17.10.2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację:
Sąd Rejonowy w Siedlcach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Milena Zalewska
Osoba udostępniająca informację:
Hubert Dziudzik
Osoba modyfikująca informację:
Hubert Dziudzik

Opcje strony