Czytelnia akt
Zasady działania Czytelni Akt zgodnie z treścią Zarządzenia nr 42/2021 Prezesa i Dyrektora Sądu z dnia 28 czerwca 2021 roku:
- Czytelnia akt jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:30, za wyjątkiem przerw na dezynfekcję.
- Czytelnia przyjmuje interesantów wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania e-mailowo (czytelnia@siedlce.sr.gov.pl) lub telefonicznie pod numerem telefonu 025-640-07-28. Interesanci nie umówieni w w/w sposób nie będą obsługiwani. Pracownik Czytelni Akt umawiający interesantów ustalają częstotliwość tak, aby zachowany był reżim sanitarny, w szczególności, aby nie powodować nagromadzenia się interesantów w budynku.
- Liczba interesantów przebywających w Czytelni Akt jest ograniczona do 3 stanowisk, przy zachowaniu 1,5 metra odległości od każdego stanowiska.
- Na Czytelni Akt obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa oraz wchodzenia bez okryć wierzchnich. Osłona twarzy może być zdjęta na krótki czas, jeżeli tak zarządzi pracownik czytelni w celu potwierdzenia tożsamości.
- Akta podlegają udostępnieniu wyłącznie po wcześniejszym zamówieniu telefonicznym lub mailowym i są dostępne najwcześniej dnia następnego. W zamówieniu istnieje możliwość wskazania pełnej godziny, o której mają być udostępnione akta, począwszy od 09.00 a skończywszy na 14.00.
- Czas zapoznawania się z aktami jest ograniczony do 1 godziny.
- W przypadku spraw wielotomowych czas przeglądania akt uzgadniany jest indywidualnie z pracownikiem czytelni akt. Pracownik czytelni akt potwierdza e-mailem albo telefonicznie dostępność akt o wskazanej godzinie lub, gdy wskazana godzina nie jest możliwa, pracownik czytelni e-mailowo zaproponuje inny termin lub godzinę do zapoznawania się z aktami.
- Akta nie są udostępniane w dniu posiedzenia oraz w dniu poprzedzającym posiedzenie z udziałem stron. W związku z powyższym zaleca się odpowiednio wcześniejsze umawianie terminu na zapoznawanie się z aktami spraw.
W celu usprawnienia pracy i zaoszczędzenia Państwa czasu oczekiwania zwracany się z uprzejmą prośbą o zamawianie akt do przeglądu za pośrednictwem poczty elektronicznej czytelnia@siedlce.sr.gov.pl lub drogą telefoniczną pod numerem (25) 640 07 28.
UWAGA : Akta zamawiane są co najmniej na dobę przed przybyciem do Sądu!
Akta udostępniane są po okazaniu dowodu osobistego a w przypadku profesjonalnych pełnomocników legitymacji.