Biuletyn Informacji Publicznej Wirtualny Agent Biura Obsługi Interesanta - Sąd Rejonowy w Siedlcach

Sąd Rejonowy w Siedlcach
Ostatnia aktualizacja strony: 24.04.2019, 15:53

Wirtualny Agent Biura Obsługi Interesanta

Wtorek, 19 marca 2019

Wirtualny Agent Biura Obsługi Interesanta jest interaktywnym narzędziem, służącym do przekazywania podstawowych informacji o statusie sprawy prowadzonej w Sądzie. Agent jest dostępny na infolini sądu całą dobę w ciągu całego tygodnia – także w dni wolne od pracy. Jest w stanie przekazać informacje takie jak:

  • czy sprawa jest dalej w toku

  • data zakończenia sprawy

  • o wydaniu orzeczenia

  • o wpłyniętej apelacji

Poszczególne kroki potrzebne do obsługi Agenta są opatrzone instrukcją głosową w ramach infolinii. Dla wygody oraz szczegółego omówienia działania tego narzędzia przedstawiamy poniższą instrukcję.

Aby uzyskać informacje w ramach Wirtualnego Agenta, należy wprowadzić sygnaturę sprawy wg poniższego schematu:

Krok 1. Numer wydziału

W pierwszej kolejności należy podać numer wydziału oznaczony numerem w notacji rzymskiej oraz wpisać go w notacji arabskiej na podstawie poniższego układu:

Krok 2. Numer repertorium

Następnie należy wprowadzić numer repertorium na podstawie informacji głosowej odsłuchanej w trakcie połączenia lub na podstawie poniższych układów. Należy zaznaczyć, że numeracja oraz zestaw repertoriów dla każdego wydziału może się różnić ze względu na ich specyfikę oraz organizację:

 

Krok 3. Numer sprawy

Kolejnym krokiem jest wpisanie numeru sprawy, znajdującego się po literowym oznaczeniu repertorium oraz przed znakiem ukośnika „/”. Numer sprawy może zawierać dowolną ilość cyfr, przez co proces wpisywania tego numeru należy zatwierdzić za pomocą klawisza krzyżyka „#” na klawiaturze telefonu.

Krok 4. Rok sprawy

Ostatnim krokiem potrzebnym do uzyskania statusu jest wprowadzenie roku sprawy znajdujący się w sygnaturze po znaku ukośnika „/”. W ramach Wirtualnego Agenta należy wpisać pełną, czterocyfrową reprezentację roku po czym zatwierdzić ją znakiem krzyżyka „#” na klawiaturze telefonu.

Odsłuchanie statusu sprawy

Po poprawnym wpisaniu wszystkich danych Agent odtworzy stosowny komunikat dotyczący statusu sprawy. Po zakończeniu działania Agenta jest możliwość ponownego odsłuchania statusu (opcja „1” na klawiaturze telefonu), wpisania nowej sygnatury (opcja „2” na klawiaturze telefonu) lub powrót do głównego menu infolinii (opcja „3” na klawiaturze telefonu).

 

 

Metadane

Data publikacji : 19.03.2019
Data modyfikacji : 25.03.2019
Podmiot udostępniający informację:
Sąd Rejonowy w Siedlcach
Osoba udostępniająca informację:
Hubert Dziudzik
Osoba modyfikująca informację:
Hubert Dziudzik
Statystyki:
172
©1999-2019 Sąd Rejonowy w Siedlcach. Zintegrowany System Biuletynów Informacji Publicznej BIP-E.PL